vrijdag 8 februari 2013

Random: 5 favorieten


Rozenketting - Deze ketting heb ik een paar jaar geleden bij River Island gekocht, omdat ik hem toen zo mooi vond. Nu doe ik hem nog steeds graag om als ik een saaie outfit wat op wil vrolijken.


HEMA Perfect Eyeliner - Zolang ik me kan herinneren gebruik ik dit oogpotlood onder mijn ogen. Hij werkt perfect en blijft goed zitten. Als ik weinig tijd heb en geen eyeliner boven mijn oog doe, dan doe ik deze onder mijn oog. Supersnel gezet en het ziet er ook nog eens mooi uit.


Diadermine Oogreinigingslotion - Aangezien mijn ogen gevoelig zijn voor bepaalde oogreinigingslotions, besloot ik deze een keer mee te nemen. Hij is wat zachter en ook geschikt voor mensen die lenzen dragen. Ik heb hem inmiddels al een paar jaar en ik ben er nog steeds blij mee. 



Kruidvat Haarspray - Mijn haren zijn raar en dan heb ik het vooral over de haartjes aan de voorkant bij mijn scheiding. Deze haartjes gaan heel erg omhoog staan waardoor het voor geen meter zit als ik er niets in doe. Daarom gebruik ik standaard altijd een beetje haarspray om alles even in bedwang te houden. Nummer 2 van Kruidvat Haarspray is niet te sterk, maar ook niet te slap en ik gebruik deze dan ook erg graag. Ook een fijn prijsje zit eraan.



Alt-J An Awesome Wave - Deze cd kan ik helemaal dood draaien, omdat de muziek zooooooo leuk is. Ik heb hem op Lowlands 2012 gekocht, al wilde ik liever een LP, maar die was uitverkocht. 

Liefs, Cynthia

7 opmerkingen:

  1. Die ketting is echt superleuk!

    Liefs,
    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die rozenketting is erg mooi!

    Ik vind dat je een hele leuk blog hebt, en ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award!
    Kijk op mijn blog voor meer info en de spelregels :)

    Liefs, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, verliefd op die ketting! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De ketting is echt heel schattig! En de oogreiniginglotion van Diadermide heb ik ook al ontzettend lang. Is inderdaad een hele fijne!

    BeantwoordenVerwijderen