vrijdag 22 februari 2013

Eigen domein

5717_510463582329508_1878880147_n_large

Ladies and gentlemen,

Zoals jullie in de titel al kunnen lezen heb ik een eigen domein! Ik ben zoooooo blij hiermee! Omdat ik druk bezig ben geweest met het uitvogelen van mijn nieuwe blog, heb ik eventjes geen updates hier geplaatst waardoor het een tijdje stil was. Nu weten jullie dus wat de reden daarvan was. 

Aangezien ik niet twee blogs wil onderhouden, wil ik jullie daarom vragen om voortaan naar www.liefscynthia.nl te gaan voor nieuwe blogposts. Op jesuiscynthia zal dan ook niets meer geplaatst worden. Op mijn nieuwe blog zal ik dezelfde soort posts gaan schrijven zoals ik hier ook deed, dus abonneer je nu op mijn blog via bloglovin!

Liefs, Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk Cynthia ik ga meteen even een kijkje nemen. Gefeliciteerd met je eigen domein!

    BeantwoordenVerwijderen